Przyszłość branży gier
Gigant tworzący gry Electronic Arts (EA) ma na celu przeniesienie Twoich wrażeń z gier na futurystyczny poziom dzięki grach oprogramowanie narzędziowe, Project Atlas. Najnowocześniejsza platforma programistyczna oparta na sztucznej inteligencji i przetwarzaniu w chmurze, Project Atlas stworzy hiperspersonalizowany, żywy i oddychający świat, który nieustannie ewoluuje. Aplikacja pobierze dane od graczy, sztucznej inteligencji, a nawet świata rzeczywistego, aby zastosować stałe zmiany w grach, w które grasz. Dzięki temu gracze będą mogli doświadczyć nowych rzeczy za każdym razem, gdy grają w gry wideo.
Moc gier natywnych dla chmury
Chmura to termin używany do opisania globalnej usługi sieciowej. W kontekście gier chmura to technologia używana do przechowywania danych i zarządzania nimi, a także uruchamiania gier i powiązanych z nimi usług. Jak zapewne wiesz, chmura nie jest fizyczną konstrukcją, ale połączonym i rozproszonym systemem, który dostarcza usługi gier społeczności graczy na całym świecie. Dzięki EA granie w chmurze to gra, która znajduje się na serwerze stworzonym przez EA, a nie na komputerze lub urządzeniu mobilnym. Aby gracze mogli wejść do gier natywnych dla chmury, będą musieli zainstalować cienki klient, który następnie da im dostęp.
Projekt Atlas został stworzony w nadziei >wykorzystywanie chmury do zdalnego przetwarzania i strumieniowania popularnych wieloosobowych gier HD z niskie opóźnienie, jak to możliwe. Aplikacja ma również na celu odblokowanie dynamicznych gier społecznościowych i międzyplatformowych. Poza tym to oprogramowanie do gier w chmurze ma na celu umożliwienie głębszej personalizacji i ostatecznie stworzenie świata gier z treścią generowaną przez użytkowników. Krótko mówiąc, Project Atlas to narzędzie, które zaciera granice między odrębnymi domenami silników gier i usług gier.
Odblokowywanie kreatywności dzięki sztucznej inteligencji
Sztuczna inteligencja lub sztuczna inteligencja wciąż nowa technologia wykorzystywana przez branżę gier. Korzystając z niego, programiści mogą zoptymalizować prawie każdy element gry, od dystrybucji zasobów w strzelanka online do odblokowania głębokiej personalizacji agentów w grze. Wykorzystanie sztucznej inteligencji daje również twórcom gier możliwość tworzenia interakcji w grze z postaciami niegrywalnymi. Mówiąc najprościej, sztuczna inteligencja przenosi grę na jeszcze wyższy poziom realizmu empirycznego i kontekstowego.
EA integruje sztuczną inteligencję z Atlasem projektu, aby stworzyć coś przejrzystego i bezproblemowego strong> dla gracza. Ale nie martw się, ponieważ nigdy nie będzie to nachalne i nigdy nie zaburzy równowagi doświadczenia graczy. Zamiast tego będzie służyć programistom jako narzędzie do włączania sztucznej inteligencji we właściwy sposób. Dzięki temu zabawa zawsze będzie w centrum uwagi, jednocześnie zachowując uczciwą rozgrywkę.
Czego można się spodziewać po Project Atlas
Łącząc moc sztucznej inteligencji i chmury, Project Atlas daje wznieść się na nową platformę do tworzenia gier, która jest w stanie stworzyć społeczne, skalowalne i na dużą skalę doświadczenie. Dzięki aplikacji twórcy gier będą mogli wygenerować nie tylko jedną górę, ale serię z całym otaczającym środowiskiem i realistycznym wyglądem. Co więcej, aplikacja internetowa może przetwarzać renderowanie, fizykę i symulację gry, zamiast ograniczać je całkowicie do specyfikacji pojedynczego urządzenia komputerowego po stronie klienta. A ponieważ Project Atlas jest całkowicie natywny dla chmury, twórcy gier mogą wyzwolić się z ograniczeń poszczególnych systemów. Integrując sieci rozproszone podczas renderowania, aplikacja może zapewnić nieskończoną skalowalność z chmury.
Ale być może programiści, a nawet gracze byliby podekscytowani aplikacją, jest to, że daje masz większą kontrolę nad kreatywnością. Project Atlas otwiera potężną drogę dla graczy do tworzenia w grach i usługach. Dzięki temu Twoje wizje mogą się urzeczywistnić, co z kolei możesz sprzedać znajomym i społeczności.
Wzmocnienie twórców gier
Jeśli jesteś twórcą gier, wiesz, że niektóre z tych możliwości już istnieją. Jednak są one trudne w użyciu i musisz być ręcznie podłączony i skonfigurowany w miarę pojawiania się każdej możliwości. Stwarza to ogromny koszt alternatywny, na który większość małych i programistów gier niezależnych nie może sobie pozwolić. Project Atlas zamierza rozwiązać te wymagające ręcznej pracy wymagania, łącząc możliwości sztucznej inteligencji w silniku i usługi działające w chmurze. Dzięki temu twórcy gier będą mieli więcej wolnego czasu, przestrzeni dla mózgu i energii, aby odkryć kolejną wspaniałą rzecz w grach.
Opinie użytkowników o Project Atlas
Czy próbowałeś Project Atlas? Bądź pierwszy zostawić swoją opinię!